Posts

Result :{

Hai , ok sekarang semua orang tengah berpuasa . so , saya ta mahu tulis bende -mende yang NEGATIFF About my own result : BM: 75 ( turun a-b) BI  :90  Sc  :70 Sej : 76 Geo:83 Ba  :60 Khb :64 Math :70 Note # Aku kena denda dengan HAJAR ( my classmate) cause ta dapat A in Math .           dear Hajar , kau nak buadd apa kali ni . Tolong lahh jangan bagi ak kerja yang Bengong .                                    kat atas ni . korang ta perlu bace sebenarnya lahh .                       Note # Mama den marah den bila den balik je rumah <-- kuno tentang loghat N.9             cause...

123. biarlahh

MAAFKAN SAYA , kalau ada terlanjur kata , MAAFKAN SAYA , kalau ada sakitkan hati , MAAFKAN SAYA kalau ada terpukul , mungkin awak pelik kenapa saya minta maaf tapi , awak mungkin tahu apa sebabnya , saya minta maaf dari hujung kaki hingga hujung rambut .  tapi saya nak awak tahu . saya BENCI PERAMPAS .                    bila dah bosan -

As long As you Love me .

Hello Hey girl what’s up? I miss you baby I want you back here with me, you know By my side I just don’t know how to say this, but I love you Although loneliness has always been a friend of mine I’m leaving my life in your hands People say I’m crazy and that I am blind Risking it all in a glance And how you got me blind is still a mystery I can’t get you out of my head Don’t care what is written in your history As long as you’re here with me Chorus: I don’t care who you are Where you’re from What you did As long as you love me Who you are Where you’re from Don’t care what you did As long as you love me Every little thing that you have said and done Feels like it’s deep within me (Ooh~) Doesn’t really matter if you’re on the run It seems like we’re meant to be Chorus repeat Girl, don’t you know what’s tickin’ my mind? I’ve got no clue about what I can do I’m tired of loneliness, being a friend of mine Girl, there’s one more thing I want to say to you Bridge:...

*CERITAA, DUNIA *

hehe , disebabkan tengah boring tadi tercipta lah satu cerita , APA? KENAPA TAK CERITA FASAL SYURGA ? hello , saya tak jadi USTAZAHH lagi -,- DUNIA, kau pinjaman sementara, DUNIA kau hanyalah igauan, DUNIA indah lagi syurgawi Tolong ingatkan diriku tentang semuanya Tolong ingatkan diriku tentang segalannya DUNIA, kau pinjaman sementara, DUNIA kau hanyalah igauan, DUNIA indah lagi syurgawi Adakah dirimu masih ingat .. Pada dia yang esa! Adakah dirimu masih mengingati dia yang esa. itu saja ~ saya taktau ni SYAIRR , LAGUU, SAJAK ~

I m a TEENEGER.

assalammualaikkum, i m a teen , wah ! so proud with that ;)) tapi,tapi.teringin pula nak jadi KANAK-KANAK YANG GILA eehh , jangan salah angga , bukan GILA MENTAL tapi , GILA-GILA kanak - kanak . apa? masih tak faham ?ala .. yang perangai macam orang yang mental . hah ? nasib dah faham . btw .. How about you ? is everything alright , i really hope everything alright . okk , do youknow me ? soo  , let me introduce myself . saya taknak ada sembarang ganguan . ok firstly , you have to know my name right. what ? you know my name , so KESAHH -,- my name NUR FARZANA ALYA bt NOOR AZAHAR. sedap tak ? nak uat macam mana rezeki ILAHi ;)) muntahlah dengan sopan santun ye )) ONE .SEVEN.TWO THOUSAND ELEVEN was s grest day for me !cause my birhtday , that is b.o.f hhhe ! tak kelakar pun ,jadi anda tidakdigallakkan untuk ketawa. wah ! korang semua mesti nak tau apa tu b.o.f. (birthday of farzana ) ohh , forgot ! i'm study at SMA Nilai baru form 1 , relaks saja ! ...

TERIMA KASIH !

Image
hari aku nak cerita fasal apa yang jadi pada tarikh 1.7.2011 hah?  kenapa dengan tarikh tuh ? ta de apaapa , dengar larh dulu, okayyy ! ni birhtday aku . so kat sini aku nk ckp t.kasih bbyk pada 1 AL GHAZALII:)) on that day ,  hari yang indah . aku pulaa diserang penyakit TELINGGAA yang dari A.M ke P.M  ta sembuh -sembuhh .  jadi 1AL_GHAZALII ASPURI larhh yang jaga aku , t.Kasih yaww ilysm:)) thanxx to SYAHEERA RADZII , coz jdi orng First WISHH den :)) dan t.kasih teman aku g klinik yaw ~_~ pagi-pagi aku masuk kelass diorang WISHH aku . ps2 SYERA ajakgi KLINIKK , aku pun ikut je larhh . then , lepas balik dari KLINIKK , aku dikejutkan dengan kejuttan yang bengong ~ masuk KELASS , banyak gilaa KAD ==> hampir satu kelas kasi ,  aku pun trkejut larh ~ tanxxx alot  yaw banyak lagi nak cerita , butt masa x menizinkan coz nak BALIKK ASRAMAA. ASPURII COMING BACK !ilysm .kbyekbyekbye ..!           ...

semangat ~_~

Image
HARI SUKAN MENJELMA ! (dh lepas pun..) asslammualikum , pada tanggal 3 JULY 2011 iaitu 2 hari selepas MYBUFDAY iaitu 1 JULY 2011 hhahah~kecoh la pla. kat sekolah SMA NILAI ada 4 buah rumah iaitu HIJAU      :ALI BIN ABI TALIB MERAH   : UMAR AL KHATTAB KUNING :ABU BAKAR AS SIDDIQ BIRU        :UTHMAN AFFAN dan saya adalah ahli rumah merah ~ mewakili lompat tinggi untuk rumah merah bersama seorang teman iaitu AMIZA . but, kami kalah (surrender)malu ~ tapi , disebabkan kak Fatimah Az Zahra . rumah merah menang bawah 18 lorh ~ terimakasih tok kak Fatimah Az Zahra dan Abang Nur Iman (x tau nme dye , main taram je ) yang kdua menang bawah 18 .tahnniah ! ____________________________________________________________________________ ok , kita blok cte tadi sekejap . SAYA tak sangka hari yang berlaku mase niey membuad kitaorang happy . happy sangat sangat :))) TERHARUUU . errrr okayy laa den  nak cite niey . denga denga ! pas...